محافظ موبايل و تبلت را با راهنماي خريد برچسب تهيه نماييد.
نوشته شده توسط : admin

%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA.jpg

 

اگر چه بيشتر شرکت هاي توليد کننده گوشي و تبلت از شيشه هاي گوريلاگلس استفاده مي کنند، با اين وجود باز هم به برچسب نياز دارند. اين محافظ ها براي لپ تاپ هم قابل استفاده هستند. برچسب هاي جديدي که در بازار موجود هستند، قابليت ضدخش دارند و تا مدتها کيفيت و شفافيت اوليه را حفظ مي کنند. هر چند بسياري تصور مي کنند هر چه قيمت محصول بالاتر رود، کيفيت آن به همان اندازه افزايش مي يابد. که اين تصور درستي نيست اما بسياري از جانبي فروشي ها ميتوانند با خريد عمده گلس و فروش آن به همان قيمت عمده هم از قيمت خوب و کيفت مناسب بهره مند شوند و به ديگران هم اين خدمات را ارائه دهند . بهتر است براي تهيه يک برچسب محافظ موبايل و تبلت تا انتهاي مطلب با ما باشيد.

 

محافظ‌هاي صفحه نمايش موبايل و تبلت به چند نوع تقسيم مي شوند؟

 

q-Tempered-Glass-Screen-Protector-0011.jpg

 

محافظ هاي معمولي براي تبلت و گوشي همراه

اين نوع برچسب هاي محافظ موبايل و تبلت به دو نوع براق و مات تقسيم مي شوند که ضخامت آنها با هم متفاوت است. اين برچسب ها مي توانند از صفحه نمايش گوشي و تبلت در برابر خش محافظت کنند. جنس آنها از سيليکون است و بر روي حالت لمسي صفحه نمايش تاثير مي‌گذارند و ممکن است باعث دير عمل کردن گوشي يا تبلت شوند. برچسب هاي معمولي براق اثر انگشت را جذب مي کنند که مدام بايد صفحه نمايش را با دستمال پاک کنيد.

 

محافظ‌هاي ضد تشعشع و بازتاب نور

اين نوع محافظ ها مات هستند و از درخشش صفحه نمايش گوشي در برابر نور آفتاب جلوگيري مي کنند. کار با آنها راحت است و با برندهايي مانند بوف، هوکو موشي، ريمکس و … در بازار موجود هستند. قيمت آنها با توجه به نوع و اندازه صفحه نمايش گوشي متفاوت است. البته نسبت به برچسب محافظ موبايل و تبلت معمولي گرانتر هستند.

 

محافظ‌هاي ضداثر انگشت

يکي ديگر از انواع برچسب محافظ موبايل و تبلت خاصيت ضد اثر انگشت دارند که ديگر به دستمال نياز نداريد. اين نوع برچسب ها ضدخش و مات هستند و در عين حال در مقابل تشعشع نور مقاومند. از ديگر ويژگي هاي محافظ هاي ضداثر انگشت مي توان به ظاهر زيباي آنها اشاره کرد.

 

برچسب محافظ موبايل و تبلت ضدآب

يکي از گرانترين برچسب محافظ موبايل و تبلت با خاصيت ضدآب در بازار موجود است که البته اين ويژگي تنها در حد تبليغات است و نمي توان به طور کامل به آنها اعتماد کرد. در واقع اين نوع برچسب ها خاصيت ضدآب ندارند و به همين دليل بسياري از کاربران دچار اشتباه مي شوند. بابت آن هزينه بالايي پرداخت مي کنند در حال ممکن است براي تبلت يا گوشي آن هم مشکل ايجاد شود. زيرا با تصور ضد آب بودن اين برچسب‌ها دقت چنداني در خصوص ريختن آب روي صفحه نمايش دقت نمي کنند ولي طرفداران خودش را دارد و بسياري از افراد هم خريد ميکنند شما ميتوانيد براي تهيه اين گلس هاي ضد آب با قيمت مناسب به مراکز جانبي فروشي هايي که فروش عمده گلس و يا خريد گلس عمده انجام ميدهند مراجه کنيد .

 

برچسب محافظ موبايل و تبلت ضدضربه

سازندگان اين نوع برچسب ها ادعا مي کنند که در برابر شکستگي صفحه نمايش کاملا مقاوم هستند و قيمت بالايي دارند که اين امکانات را هم به طور کامل ندارند اما اين گلس ها طرفدار زيادي دارند البته بايد ذکر شود که با خريد گارد و گلس عمده ميتوان حجم بسياري از فزايش قيمت را کم کرد چون قيمت عمده اين لوارم جانبي از تکي آن ها کمتر است و به همين سبب افراد ميتوانند از شعبات لوازم جانبي فروشي ها گلس مورد نظر خود را با قيمت اصلي و کيفيت بلا تهيه کنند . اما بايد گفت که هيچ برچسبي نمي تواند از صفحه نمايش در برابر ضربات سنگين جلوگيري کند. اگر گوشي يا تبلت در زير يک جسم سنگين وزن قرار بگيرد، برچسب توانايي محافظت از آن را ندارد. پس زمان خريد به اين موارد توجه داشته باشيد.

 

نکته:شيوه چسباندن محافظ موبايل و تبلت

 

122.jpg

 

منبع : پخش عمده گلس 





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: